Kolejna monografia naukowa dostępna online

W udostępnionej publikacji wybitna kadra naukowców porusza tematykę wsparcia psychologiczno-pedagogicznego w polskiej szkole w sytuacji wybuchu pandemii i rzeczywistości postpandemicznej.

„Wsparcie psychologiczno-pedagogiczne w polskiej szkole w sytuacji pandemii i postpandemii. Od wsparcia online po zmiany offline” [pobierz]

Przedstawiona praca naukowa prezentuje wyniki badań dotyczących edukacji w dobie pandemii. W sposób kompleksowy przedstawia doświadczenia rodziców, nauczycieli i uczniów w okresie przed i postpandemicznym. Prezentuje praktyczne wnioski wynikające z tego doświadczenia. Publikacja przedstawia również znaczenie wsparcia psychologiczno-pedagogicznego w rzeczywistości offline. W pionierski sposób proponuje różne rozwiązania wsparcia. Monografia powstała pod redakcją naukową dr. Kamila Kurackiego oraz dr Żanety Tempczyk-Nagórki.

Zapraszamy również do zapoznania się z poprzednimi publikacjami [link]