Kryteria prawidłowego rozwoju społecznego i emocjonalnego dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym

Program szkolenia:

  • Kryteria prawidłowego rozwoju społecznego dzieci w wieku przedszkolnym
  • Kryteria prawidłowego rozwoju emocjonalnego dzieci w wieku przedszkolnym
  • Kryteria prawidłowego rozwoju społecznego dzieci w wieku szkolnym
  • Kryteria prawidłowego rozwoju emocjonalnego dzieci w wieku szkolnym
  • Jak rozpoznać ryzyko i jak pomagać?
  • Jak rozpoznać potencjał dziecka?

Szkolenie prowadzone w formule warsztatowej. Przeznaczone jest dla osób, które chcą umiejętnie wspierać swoich wychowanków i podopiecznych w rozwoju emocjonalnym i społecznym.

Szkolenie poprowadzi Paulina Bednarz – psychotraumatolog, trener, coach, doradca, konsultant kariery i rozwoju strategicznego, mediator, specjalista przeciwdziałania przemocy w rodzinie, trener kompetencji miękkich, trener TUS, trener kompetencji wychowawczych. Autor m.in. cyklu spotkań pt. „Jak wychować i nie zwariować”, czyli jak radzić sobie ze stresem dnia codziennego, jak wspierać uważność, wprowadzać komunikację bez przemocy i pozytywną dyscyplinę, cyklu spotkań pt: „Jak wychować szczęśliwych ludzi”, czyli jak wspierać wzrost poczucia wartości u dzieci, samoocenę i rozwijać ich kompetencje społeczne; cyklu pt. „Rozwiń skrzydła”, czyli jak odkrywać i wspierać rozwój talentów u dzieci; cyklu „Tak, Bardzo!” zawierającego m.in. moduł planowania i zarządzania budżetem domowym. Ukończyła wiele dodatkowych kursów i szkoleń – stale się rozwija. Pracuje w nurcie skoncentrowanym na rozwiązaniach. Prywatnie mama dwójki fantastycznych dzieci.

Osoba prowadząca szkolenie
Paulina Bednarz

psychotraumatolog, trener, mediator

Czas trwania 5 godzin
Ilość dostępnych miejsc
Harmonogram