Imię i nazwisko: Magdalena Żurawska
Wykształcenie: pedagog, terapeuta pedagogiczny, socjoterapeuta, trener i coach programy Good Behavior Game do pracy z grupą klasową. Absolwentka UW, Studium Muzykoterapii, Studium Pomocy psychologicznej i Socjoterapii, Studium Psychoterapii Dzieci i Młodzieży. Doświadczenie zdobyte i zdobywane podczas trwającej czynnej pracy jako pedagog szkolny oraz terapeuta pedagogiczny, nauczyciel języka angielskiego – wspierający dzieci, młodzież, rodziców i nauczycieli, jak również realizator wielu programów rozwojowych i wspierających.
Proponowany obszar poradnictwa: wsparcie i rozwój rodziców, nauczycieli i uczniów; rozwijanie kompetencji wychowawczych rodziców i nauczycieli, zarzadzanie dynamiką klasy w szkole, strategie radzenia sobie z trudnościami wychowawczymi w domu i w klasie, rozwijanie kompetencji społecznych dzieci i młodzieży oraz dorosłych, rozwiązywanie umiejętności zarzadzania i regulacji emocji, rozwijanie i pogłębianie strategii pozytywnej i jasnej komunikacji. Pracuję w oparciu o budowanie zaufania, relacji i poczucia więzi, zasadach rodzicielstwa bliskości, teorii więzi, wzmacniania pozytywnego, podejścia personalistycznego.