Imię i nazwisko: Kinga Pałka

Wykształcenie i doświadczenie zawodowe:  psycholog, pedagog, socjolog, absolwentka studiów podyplomowych diagnoza i rehabilitacja dzieci ze spektrum autyzmu oraz z organizacji i zarządzania oświatą, kurs z Terapii Poznawczo-Behawioralnej Dzieci  i Młodzieży w Centrum CBT w Warszawie,  aktualnie w trakcie szkolenia certyfikującego w nurcie poznawczo – behawioralnym, ukończone szkolenie z Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach, diagnoza neuropsychologiczna dziecka, szkolenie mediator w Okręgowej Izbie Radców Prawnych   w Krakowie. Współpraca z jednostkami szkolącymi  kadrę pedagogiczną z psychoedukacji oraz kształcenia specjalnego. Obecnie Dyrektor Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, psycholog w szkole ponadpodstawowej, psycholog orzecznik w Powiatowym Związku Orzekania o Niepełnosprawności, doświadczenie zdobywałam również w szkole z oddziałami integracyjnymi, oraz prowadząc psychoterapię indywidualną dla dzieci i młodzieży.

Obszar proponowanego poradnictwa: poradnictwo edukacyjno-wychowawcze dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (SPE) i ich rodziców oraz nauczycieli, pedagogiczne poradnictwo wychowawcze dla rodziców nauczycieli i specjalistów, psychologiczne poradnictwo dla dzieci ze wszelkiego rodzaju zaburzeniami i trudnościami psychicznymi, m.in.: sprawiające trudności wychowawcze, wycofane, reagujące lękiem w sytuacjach społecznych, agresywne w stosunku do siebie lub innych, przeżywające trudności w nauce lub trudny moment w życiu (np. zbliżające się egzaminy, rozwód rodziców, narodziny rodzeństwa), zaburzeniami depresyjnymi, w problemach z samooceną i poczuciem własnej wartości.