Cele szkolenia:
– pogłębienie umiejętności kojenia uczniowskich emocji poprzez działania socjoterapeutyczne;
– wdrożenie się w widzeniu kłopotów uczniowskich poprzez diagnozowanie socjoterapeutyczne
– pogłębienie organizowania sytuacji psychokorekcyjnych podczas zajęć edukacyjnych i wychowawczych
BLOKI TEMATYCZNE:
I Moc uczniowskich emocji mocą nauczyciela, czyli jak ukoić trudne emocje podczas lekcji, bez szkody dla procesu edukacyjnego?
II Diagnoza socjoterapeutyczna – narzędzia pracy długofalowej z uczniem
III Budowanie adekwatnego poczucia wartości uczniów z nasilonymi problemami społecznymi i emocjonalnymi
IV Wyciszanie zachowań agresywnych dzięki technikom socjoterapeutycznym
V Współpraca z rodzicami uczniów z nasilonymi kłopotami emocjonalnymi i społecznymi
Przewidywane efekty:
– zdobycie umiejętności posługiwania się diagnozą socjoterapeutyczną w sytuacjach szkolnych
– pogłębienie umiejętności rozwiązywania konfliktów rozbijających procesy edukacyjne;
– doskonalenie współdziałania nauczycieli z uczniami w sytuacjach trudnych emocjonalnie
– powiększenie zasobów budowania poczucia wartości uczniów z kłopotami emocjonalnymi i społecznymi
UWAGA: Szkolenie obejmuje 20 godzin rozłożonych na 3 dni:
26.11.2021 godz. 15.00-19.30
27.11.2021 godz. 10.00-15.25
11.12.2021 godz. 10.00-15.25
Wypełniając formularz zgłoszeniowy zapisuje się Pan/Pani na wszystkie 3 terminy!
Szkolenie poprowadzi Teresa Worobiej – socjoterapeutka, współtwórczyni Akademii Socjoterapii – I i II stopnia; trenerka warsztatu umiejętności psychospołecznych i treningu interpersonalnego – nr licencji 312, wydanej przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne, coach, mediatorka i superwizorka Grupy TROP. Motto: każdy kryzys to szansa – ważne, by wykorzystywać wszystkie możliwości przyczyniające się do jego rozwiązania.